Start a new topic
Solved

Locatie Pyramide en Hofdijk storing

Zojuist krijgen zojuist meldingen vanuit ons monitoringssysteem dat de switches voor deze locaties geen stroom meer hebben. Dit betekent dat wij geen diensten kunnen doorgeven aan de bewoners. 


Uiteraard zijn onze engineers direct aan het onderzoeken wat er op uw locatie aan de hand is. Inmiddels kunnen wij u mededelen dat onze engineer onderweg is naar de locatie. 


Via deze portal zullen wij u regelmatig op de hoogte houden. 


Mocht u nog vragen hebben neem dan contact op met 0900 5366474527. 


Onze excuses voor het ongemak


Met vriendelijke groet, 


Kennisglas. 


1 person has this problem

Update: Onze engineer is op locatie en wij zien dat een andere partij bezig is met gasleidingen en dat de straat open ligt. Onze engineer gaat verder op onderzoek uit. Wij zijn niet van deze werkzaamheden op de hoogte gesteld. 

Tevens zien wij op de locatie Pyramide dat onze patchkast geen stroom meer heeft. Dit verklaart waarom wij geen diensten kunnen leveren. 

goedemorgen, 


Het probleem is gevonden. Door werkzaamheden is de stroom afgeschakeld geweest waardoor wij geen diensten konden leveren. 


Inmiddels is de stroomvoorziening weer hersteld en zullen jullie weer gebruik kunnen maken van het internet. 


Mocht je nog problemen ervaren neem dan even contact op met Kennisglas. 



Login or Signup to post a comment